tirsdag 24. juni 2014

Studio Calico

Jippi endelig kom Studio Calico pakken i posten.  Det er en fryd å se den gule lappen fra ups på døra.
Hver måned får jeg en fin pakke i posten.
En scrapbookpakke of en kort pakke.  Noen ganger kommer det noe ekstra også. 
Jeg har  bestilt de direkte fra Studio Calico . Det koster ca 30$ for scrapbookpakken og ca 25$ for kortpakken. Det blir trekt automatisk fra min konto. Man, kan bestille pakkene hver for seg, men da koster de mer. Det er seks månders bindingstid. 

Jeg har gennerelt vært fornøyd spesielt med tanke på hvor nye og variert produktene er. Det jeg også liker med pakkene er at varene kommer som regel i hele pakker. Jeg har bestilt slike pakker før og da hendte det ofte at jeg fikk halve pakker av ting og det likte jeg ikke. Det noe med det å få oppklipt embalasje som fikk det hele til å virke en smule billig. Jeg har regnet på det og kommet fram til at jeg trenger bare å lage 3 -4 kort av hver pakke før jeg går i nul forhold til å kjøpe kort hos bokhandleren. 

Så det jeg liker mindre med pakken. I begynnelsen så syns jeg det var så uvant å få produkter jeg aldri ville ha kjøpt selv. Det har vært en tilvenningssak for min del. Jeg blir "tvunget" til å prøve nye produkter og stiler. Det kan det evigheter før pakken kommer i posten hvis man ikke kjøper med ekstra varer. Som feks. juli pakka kommer til å bli vist fram den 27. juni og de sier at den blir sendt senest 10. juli. Men, bestiller jeg ikke noe ekstra og blir den sendt med vanlig post og da kan jeg ikke regne med å få pakka før første uka i august og dette er ikke Studio Calico sin skyld. For jeg ser på poststemplinga at den ble sendt før fristen. Det er posten som somler noe helt sykt. Så er det embalasjen. Den er så stor at du må pent nødt til å hente den på posten. 

Utenom det så er jeg egentlig ganske fornøyd. 

Skulle dere lurer på hva jeg tenker og mener om disse pakkene så er det bare å spørre. 


Hva befinner seg under dette pappiret her tro?

Denne gangen ble det noen ekstra godsaker i tillegg til kort og scrappepakkene.
De ekstra godbitene kommer som regel i en linpos. 

Inne i denne papirposen så befinner godsakene seg. Kortpakken som jeg får en gang i månden.
Første gangen den har kommet i papirpose. Som regel kommer den i en egen papirmappe.
Beklager at bildet er oppned. Fikk ikke til å rotere det etter at jeg hadde lastet det opp.
En oversikt over hvs om var med i kortpakken.
4 x gjennomfarget kartong i letter size.
Det arket med skrift på er reklame for et netkurs som de tilbyr.
Det kommer et tilbud om et nytt kurs med hver pakke.
Stempelsett med en dies. Det følger med et stempelsett hver gang.
Men, det er ikke alltid det kommer med en sån die. 
Det grønne opp i hjørnet er silkepapir i 6 x 6 inches.
Det brune er kork med lim bakpå også i 6 x 6 inches.
Knapper ser ut til å aldri gå av moten. 
Det følger også med åtte ulike møsterpapir x2 i størelse 6 x 6 inches.
Denne gangen kom det med to forskjellige pyntetråd (bare en kom med på bildet, desverre)
En tag og litt bling. Som regel kommer det hele pakke av ting.
En oversikt over alt som kom med i pakken i juni. 
Møsnterarket er i størelse 12 x 12 inches og er dobbeltsidet. Det vil si at papiret har ulik møsnter forran og bak.
Det fulgte med ti stk mønsterark.
Det er alltid gøy med klistremerker.
Opp i hørnet der ser du en gullbrikke av papir.
Nede til høyre er det en sjablong og da følger det som regel med noe farge slik at man kan få brukt det med en gang. 
Til høyre er det et stempelsett i skomgummi. Har ikke brukt det noe særlig før så det blir spennende å prøve det, Med den fine malignen kanskje? Eller så ser dere at det fulgte med litt forskjellig pynt som bling, gjennomsiktig plastikkpynt og noen klistremerker. Det fulgte også med en reklame for nettkurset.
I dette nærbildet ser dere noen små runde trebrikketter til venstre.
Det er veldig inn nå å kombinere tre med ulike mettaler. 
Her får dere se hva som gjemte seg i ekstra godsaker posen.
Det er ekstrea fotolommer til albumene mine og en sån kjekke plukk opp
sak, som jeg bruker til å sette ned små pynt i det jeg skal lime de fast. 
Dette er albumene jeg har blitt forelsket i. Jeg har prøvd så mye forskjellig
opp gjennom tidene og aldri vært helt fornøyd. De selges kun av Studio Calico.
Det jeg liker med de er størelsen og variasjonen av lomme man kan få tak til de.
Størelsen er 6x8 inches / 15.2 x 20.3 cm.
Kan også brukes til Becky Higgens project life system. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar